Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Trick på studsmatta
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebbe_h" data-source="post: 51691" data-attributes="member: 52654"><p>hoppar inte studsmatta längre....</p><p></p><p>Efter att ha gjort en frontflip så hamnade knät på käke så att......</p><p>underkäken sprack rakt ner på två ställen. det högra käk fästet lossnade. </p><p>5 tänder i överkäken åkte rakt bak 2 cm och sedan 0,5 cm upp i gommen tre tänder i underkäken med tillhörande tandkött hängde i nåra trådar. </p><p></p><p>jag gick därefter till tandläkare som skickade mig på remiss till eastmann institutet. där går jag nu 1 gång i månade trots att det är 2,5 år sedan olyckan. jag har rotfyllt ca: 25 gånger.</p><p></p><p>jag han inte äta hårda asker som knäckebröd och kexchoklad med framtänderna. jag beräkanas tappa 3-6 tänder när jag är i åldern 20-24. </p><p></p><p>har bevis för allt om det är någon som tvivlar. </p><p></p><p>och om någon bryr sig så spelade jag inenbandy och fick en klubba på käken så underkäken sprack upp igen. mindre skojj. hur många av er har sytt i tandköttet???</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebbe_h, post: 51691, member: 52654"] hoppar inte studsmatta längre.... Efter att ha gjort en frontflip så hamnade knät på käke så att...... underkäken sprack rakt ner på två ställen. det högra käk fästet lossnade. 5 tänder i överkäken åkte rakt bak 2 cm och sedan 0,5 cm upp i gommen tre tänder i underkäken med tillhörande tandkött hängde i nåra trådar. jag gick därefter till tandläkare som skickade mig på remiss till eastmann institutet. där går jag nu 1 gång i månade trots att det är 2,5 år sedan olyckan. jag har rotfyllt ca: 25 gånger. jag han inte äta hårda asker som knäckebröd och kexchoklad med framtänderna. jag beräkanas tappa 3-6 tänder när jag är i åldern 20-24. har bevis för allt om det är någon som tvivlar. och om någon bryr sig så spelade jag inenbandy och fick en klubba på käken så underkäken sprack upp igen. mindre skojj. hur många av er har sytt i tandköttet??? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Trick på studsmatta
Tillbaka
Topp