Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
trick?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Warpa" data-source="post: 10277" data-attributes="member: 7250"><p>Jo, det här gick ju bra... Det stora, svarta cyberhålet slukade visst mitt inlägg... Gör väl ett nytt försök, dårå.</p><p></p><p>En annan fördel med att våga ta fart är att om du kvaddar så gör det mindre ont, eftersom mer fart framåt innebär mindre platt fall! Sen är ju fluffigt puder sällan fel. Mmmm... Problemet är bara att det är så mysisch, så man kanske lägger sig i landningarna bara därför... ;-)</p><p></p><p>Vad gäller tricktips så föreslår jag att du börjar med att sätta olika grabs säkert & när du sen känner dig säker på dem, så är nästa steg att tweaka ordentligt! Hoppen behöver inte vara världsmästar-avancerade för att vara snygga. En stilren, ordentligt uttweakad BS air är bra mycket mer imponerande än en panik-huckad backflip, för att ta ett exempel! Se därför till att dina grabs sitter med en REJÄL tweak, innan du (eventuellt) börjar ge dig på spin- & fliptrix!</p><p></p><p>Lycka till!</p><p></p><p>Ride on!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Warpa, post: 10277, member: 7250"] Jo, det här gick ju bra... Det stora, svarta cyberhålet slukade visst mitt inlägg... Gör väl ett nytt försök, dårå. En annan fördel med att våga ta fart är att om du kvaddar så gör det mindre ont, eftersom mer fart framåt innebär mindre platt fall! Sen är ju fluffigt puder sällan fel. Mmmm... Problemet är bara att det är så mysisch, så man kanske lägger sig i landningarna bara därför... ;-) Vad gäller tricktips så föreslår jag att du börjar med att sätta olika grabs säkert & när du sen känner dig säker på dem, så är nästa steg att tweaka ordentligt! Hoppen behöver inte vara världsmästar-avancerade för att vara snygga. En stilren, ordentligt uttweakad BS air är bra mycket mer imponerande än en panik-huckad backflip, för att ta ett exempel! Se därför till att dina grabs sitter med en REJÄL tweak, innan du (eventuellt) börjar ge dig på spin- & fliptrix! Lycka till! Ride on! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
trick?
Tillbaka
Topp