Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Tricktermer åter igen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 16468" data-attributes="member: 20139"><p>Tjena! hoppas att jag kan reda ut det.</p><p>man kan graba med båda händerna, jag grabar med vänster hand men eftersom de flesta grabar med höger skriver jag det som en högerhänt.</p><p></p><p>Lou Kang: böj upp benen mot bröstet. Tag tag med höger hand, under höger skida, och sparka ut vänster fot. </p><p></p><p>Japan: Ta tag med höger hand bakom höger ben och graba bakom vänster fot. Sparka ut högerbenet, gärna lite stylish åt sidan.</p><p></p><p>volterna då...</p><p></p><p>Misty flip: Framåtvolt med skruv.</p><p>misty 540: front med 180, misty 720: front med 360 osv</p><p></p><p>Rodeo flip: Sidovolt, eller Lincoln Loop med skruv.</p><p>rodeo 540: sidovolt med 180, rodeo 720: sidovolt med 360 osv</p><p></p><p>Alley loop har du nog missuppfattat, det heter alley oop när man snurrar uppåt i pipen.</p><p></p><p>Flatspin: Som en sidovolt eller Lincoln loop, men man ska försöka att aldrig bli upp o ner. Man ska liksom ligga ner, och snurra med fötterna runt huvudet. Kan göras både med 540, 720, 900 m.m.</p><p></p><p>Hoppas att jag har rett ut problemen för dig, lycka till!</p><p></p><p>//jacob</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 16468, member: 20139"] Tjena! hoppas att jag kan reda ut det. man kan graba med båda händerna, jag grabar med vänster hand men eftersom de flesta grabar med höger skriver jag det som en högerhänt. Lou Kang: böj upp benen mot bröstet. Tag tag med höger hand, under höger skida, och sparka ut vänster fot. Japan: Ta tag med höger hand bakom höger ben och graba bakom vänster fot. Sparka ut högerbenet, gärna lite stylish åt sidan. volterna då... Misty flip: Framåtvolt med skruv. misty 540: front med 180, misty 720: front med 360 osv Rodeo flip: Sidovolt, eller Lincoln Loop med skruv. rodeo 540: sidovolt med 180, rodeo 720: sidovolt med 360 osv Alley loop har du nog missuppfattat, det heter alley oop när man snurrar uppåt i pipen. Flatspin: Som en sidovolt eller Lincoln loop, men man ska försöka att aldrig bli upp o ner. Man ska liksom ligga ner, och snurra med fötterna runt huvudet. Kan göras både med 540, 720, 900 m.m. Hoppas att jag har rett ut problemen för dig, lycka till! //jacob [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Tricktermer åter igen
Tillbaka
Topp