Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
...undrar därför om det finns nån/några som är på väg till Frankrike efter nyår? Verbier funkar också alldeles utmärkt! Alla polare har blivit vuxna och pluggar men jag måste bara klämma lagg i vår! Hör av er om det låter som en plan!