Trist att bumma ensam...

davidL

Ny medlem
Trist att bumma ensam...
...undrar därför om det finns nån/några som är på väg till Frankrike efter nyår? Verbier funkar också alldeles utmärkt! Alla polare har blivit vuxna och pluggar men jag måste bara klämma lagg i vår! Hör av er om det låter som en plan!

Hörs!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp