Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
tror BigAir på skidor kommer att "söndra eller Segra"!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FriRajder" data-source="post: 1456" data-attributes="member: 13966"><p>Hmmmm.. jag vet inte riktigt att du vet vad du pratar om, visst dom gammla freestyleåkarna är ruggigt bra, det är inte många som klarar av att sätta "tripper-bakåt-1080" det håller jag med om, Men man vinner inga bigjump tävlingar på att göra såna trick, för det första så måste man nästan få in en grab av något slag för att kunna ha någon chans. </p><p>Och sen så är det helt andra typer av trick som man gör när man hoppar bigjump än när man hoppar freestyle, </p><p>Ta som exempel: Det var väl några år sen i nån bigjump tävling i Åre som Jon Olsson vann med en fakie 720, medans en freestyleåkare gjorde dubbel-bakåt-720... det säger väl allt gissar jag...</p><p>//Johan....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FriRajder, post: 1456, member: 13966"] Hmmmm.. jag vet inte riktigt att du vet vad du pratar om, visst dom gammla freestyleåkarna är ruggigt bra, det är inte många som klarar av att sätta "tripper-bakåt-1080" det håller jag med om, Men man vinner inga bigjump tävlingar på att göra såna trick, för det första så måste man nästan få in en grab av något slag för att kunna ha någon chans. Och sen så är det helt andra typer av trick som man gör när man hoppar bigjump än när man hoppar freestyle, Ta som exempel: Det var väl några år sen i nån bigjump tävling i Åre som Jon Olsson vann med en fakie 720, medans en freestyleåkare gjorde dubbel-bakåt-720... det säger väl allt gissar jag... //Johan.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
tror BigAir på skidor kommer att "söndra eller Segra"!!
Tillbaka
Topp