Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
tror BigAir på skidor kommer att "söndra eller Segra"!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1463" data-attributes="member: 13861"><p>iHor, jag är grymt impad av kidsen som klockar en Switch Rodeo 720, tro inget annat. Kan också säga att jag nog njuter mer av skidåkning än dom flesta på den här jorden. Men jag tycker att hela jibbingprylen börjar mer och mer likna snowboardscenen i början/mitten på 90-talet där njutningen kom i andra hand och attityden i första. Tycker bara att det skulle vara så jäkla trist om (skid)friåkningen gick samma väg när den äntligen fått ett välförtjänt lyft med nya skidor och erkännande från media. Dom flesta jibbers njuter nog av sin åkning men det verkar finnas alltför många som bara kliver på attitydtåget för att haka på den senaste trenden. </p><p></p><p>Fast ett par sjyssta stenhårda 220 störtloppslagg i offpisten kommer ALLTID att vara coolare än ett par 177 twintip.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1463, member: 13861"] iHor, jag är grymt impad av kidsen som klockar en Switch Rodeo 720, tro inget annat. Kan också säga att jag nog njuter mer av skidåkning än dom flesta på den här jorden. Men jag tycker att hela jibbingprylen börjar mer och mer likna snowboardscenen i början/mitten på 90-talet där njutningen kom i andra hand och attityden i första. Tycker bara att det skulle vara så jäkla trist om (skid)friåkningen gick samma väg när den äntligen fått ett välförtjänt lyft med nya skidor och erkännande från media. Dom flesta jibbers njuter nog av sin åkning men det verkar finnas alltför många som bara kliver på attitydtåget för att haka på den senaste trenden. Fast ett par sjyssta stenhårda 220 störtloppslagg i offpisten kommer ALLTID att vara coolare än ett par 177 twintip. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
tror BigAir på skidor kommer att "söndra eller Segra"!!
Tillbaka
Topp