Trysil i mars?

crazy_man

Ny medlem
Trysil i mars?
Tjenare! Ja ska till Trysil någon gång i mitten/slutet av mars ocj ja undrar hur de brukar vara där då, mycke snö?, fin park??..

E de någon mer som ska dit då`?

Trysil i mars?
jag brukar åka dit v 8 och då är kanon bra! lite isigt på toppen förra året men å andra sidan så fanns det massa orörd puder brevid skogen och i. Och trysil stora plus! deras funpark! finns ingen skönare! uuunderbar! du kommer inte bli besviken.....kolla in htttp://www.trysil.com sen så är dte bara och klicka på terrängparken sedan på 3D view eller något likande så kan man kolla igenom hela parken...riktigt snyggt! men alla big jump längderna är överdrivna.....norrmän

Trysil i mars?
Mars är sannolikt bästa tiden att besöka Trysil! Snötillgången brukar vara god (om det är en bra vinter) och chansen till bra väder är stor! Jag har mestadels studerat Trysils parker & piper på behörighet avstånd, men det ser mycket bra ut (enligt min amatörmässiga bedömning).

Nackdelen med Mars är väl att du knappst blir ensam i backarna och får slå dig in på restaurangerna vid lunchtid... Jo, det är många, många fler än du som ska dit i Mars!

That´s all kids! / MM

Trysil i mars?
jo vars, det e klart man ska dit.
parken brukar vara lite sönderkörd runt 13 tiden, men va fan det funkar !

Tillbaka
Topp