Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte mer specifikt...De svarta pisterna vid Högegga?
Tänkte mer specifikt...
T1 och T2?Det är 5-6 nästan parallella pister bredvid två nästan parallella liftar bredvid varann..!
Hej alla! Jag ska ta mig bort till Trysil över dagen i påsk och undrar vilken pist som brukar vara bäst. Det jag jämför med är pister såsom Älvan i stöten, Störtloppet i Åre och Storbacken i Branäs.
Har varit där nu. Förstår vad du menar. Alla känns nästan likadana när man åker dem bortsett från 76 och 30 som var lite unika.Det är 5-6 nästan parallella pister bredvid två nästan parallella liftar bredvid varann..!
63 var inte avstängd, riktigt bra! 15 var också bäst nu. Mycket mer grepp än de flesta!Antagligen den backen som alltid är avstängd för träning i Högegga, den ser riktigt bra ut. Så någon som går parallellt med den. Annars den backen med bäst snö, kan ju vara lite olika under och ovanför trädgränsen. I december var backe 15 överlägset bäst med snö som gav mest grepp och hårt och avblåst på toppen. Men åk ändå till Högegga direkt på morgonen innan det blir uppåkt, sedan vidare till lift F2 för de backarna och då kan du lätt prova S1 på andra sidan också. För att sedan åka tillbaka till T2 om inget av det var bra.
oops läste bara parallella liftar, tänkte inte på att ämnet var høgeggaT1 och T2?