Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tunna gjutsulor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1275195" data-attributes="member: 12152"><p>Bra tips här. Det låter som det får bli som vanligt när det är specialbehov, dvs kliva in med mössan i hand på Alpingaraget eller ta hand om det när jag är i Åre nästa gång. Det KANSKE kan funka att gjuta om en vanlig Sidas också som budgetlösning eftersom det alltid bygger lite med värme element och ett extra lager täckdekal. Det borde ju annars gå att ta en botten till en Sidas, dvs själva thermoplasten och da bort det röda materialet och ersätta det med något tunnare. </p><p></p><p>Men den där varianten som Mg25 har verkar onekligen intressant. Jag gissar att även Alpingaraget löser en sådan om man frågar rätt person.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1275195, member: 12152"] Bra tips här. Det låter som det får bli som vanligt när det är specialbehov, dvs kliva in med mössan i hand på Alpingaraget eller ta hand om det när jag är i Åre nästa gång. Det KANSKE kan funka att gjuta om en vanlig Sidas också som budgetlösning eftersom det alltid bygger lite med värme element och ett extra lager täckdekal. Det borde ju annars gå att ta en botten till en Sidas, dvs själva thermoplasten och da bort det röda materialet och ersätta det med något tunnare. Men den där varianten som Mg25 har verkar onekligen intressant. Jag gissar att även Alpingaraget löser en sådan om man frågar rätt person. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tunna gjutsulor?
Tillbaka
Topp