Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tur till puder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1087878" data-attributes="member: 83225"><p>Jag kör nog ungefär samma proportioner som du. Nu på Beast tycker jag att det funkar bra men jag tyckte inte att Dynafit Radical funkade alls. </p><p></p><p>Det jag dock tycker man kan konstatera är att viktskillnaden uppför blir enormt påtaglig. När det gäller bindningen är det ju inte egentligen bindningens vikt som avgör utan det faktum att du slipper lyfta den alls. Det tyckte jag var som natt och dag när jag kom från Duke. </p><p></p><p>Huruvida du märker något åkmässigt är nog väldigt individuellt. Det finns ju folk här som kan ha långa utläggningar om hur de upplever skillnad i kontakt mellan helt vanliga alpinbindningar också. Jag har aldrig upplevt det och för min del räcker bara att den inte tjuvlöser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1087878, member: 83225"] Jag kör nog ungefär samma proportioner som du. Nu på Beast tycker jag att det funkar bra men jag tyckte inte att Dynafit Radical funkade alls. Det jag dock tycker man kan konstatera är att viktskillnaden uppför blir enormt påtaglig. När det gäller bindningen är det ju inte egentligen bindningens vikt som avgör utan det faktum att du slipper lyfta den alls. Det tyckte jag var som natt och dag när jag kom från Duke. Huruvida du märker något åkmässigt är nog väldigt individuellt. Det finns ju folk här som kan ha långa utläggningar om hur de upplever skillnad i kontakt mellan helt vanliga alpinbindningar också. Jag har aldrig upplevt det och för min del räcker bara att den inte tjuvlöser. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Tur till puder?
Tillbaka
Topp