Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turbindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 535946"><p>Nope inga Duke kopior på gång.... Och vi har haft en reklamation denna vinter på en Dukebindning. Och reklamationen gick helt smartfritt. kostade kunden 10 chf i porto då bindningen var köpt i Sverige. </p><p>Och då har vi sålt ca 40 par bindingar sen den kom. Och sammalagt har vi reklamerat 5 par på tre år. Var av 1 par köpta i våran butik. Så att det är dålig kvalite vete fan. Har kört på mina i 3 år nu utan problem.</p><p></p><p>Men instämmer med Noljas angående bindnings valen. </p><p></p><p>Sen vet väl alla att du är skeptiskt till "kina" produkter. Men tyvärr kommer du nog snart få sluta åka skidor då allt fler flyttar till kina eller öststaterna med sina produkter och fabriker då vi inte kan konkurrera med priset i Europa!</p><p></p><p>//H</p><p></p><p>(med år menar jag säsonger så klart)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 535946"] Nope inga Duke kopior på gång.... Och vi har haft en reklamation denna vinter på en Dukebindning. Och reklamationen gick helt smartfritt. kostade kunden 10 chf i porto då bindningen var köpt i Sverige. Och då har vi sålt ca 40 par bindingar sen den kom. Och sammalagt har vi reklamerat 5 par på tre år. Var av 1 par köpta i våran butik. Så att det är dålig kvalite vete fan. Har kört på mina i 3 år nu utan problem. Men instämmer med Noljas angående bindnings valen. Sen vet väl alla att du är skeptiskt till "kina" produkter. Men tyvärr kommer du nog snart få sluta åka skidor då allt fler flyttar till kina eller öststaterna med sina produkter och fabriker då vi inte kan konkurrera med priset i Europa! //H (med år menar jag säsonger så klart) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Turbindningar?
Tillbaka
Topp