Turkiskt öl!
Har just bokat en resa till turkiet i slutet av augusti och det första jag kom att tänka på var ju självklart, gör turkarna bra öl? Personligen är jag mer orienterad på engelskt öl och har aldrig ens tänkt på att smaka öl från turkiet så jag är helt novis. Någon som varit där som har något att rekommendera? Åker till Alanya så om någon vet en schysst krog eller härliga butiker med stort utbud på bira så släng en post i tråden!
Undanber mig alla svar om "du är bara 17, du vet inte vad öl är" "hur kan du snacka om bärs då du är så liten?" etc. Klarar mig fint utan sådana spydigheter! Tack.
OBS, letar inte efter bärs som man dricker för att bli stupfull utan snarare så man kan uppskatta för att svalka sig lite eller avnjuta till en schysst middag.
Undanber mig alla svar om "du är bara 17, du vet inte vad öl är" "hur kan du snacka om bärs då du är så liten?" etc. Klarar mig fint utan sådana spydigheter! Tack.
OBS, letar inte efter bärs som man dricker för att bli stupfull utan snarare så man kan uppskatta för att svalka sig lite eller avnjuta till en schysst middag.