Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Turpjäxor, vända spännen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 903316" data-attributes="member: 36337"><p>Som flere har skrevet over så der det for å ungå at spennen åpner seg ved at den tar bort i ting,men det er ikke spesielt for rando. Noen flere merker som har det der kanskje,men som nevnt Dalbello Il moro har det, Dalbello krytpon team har det og jeg vil tro flere og flere merker kommer til å gå over til det. At du kan henkte den i spennen på motsatt side er nok ikke du skal frykte da de blir stående omtrent midt oppå foten. Selv har jeg et par pjaxor hvor jeg selv har snudd den da de ofte gikk opp ved landinger i parken eller kjøring ute i terrenget. Med spennen motrsatt vei sluttet det å skje. Om man skal snu selv må man regne med å motte customize litt på egenhånd for å få et bra resultat!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 903316, member: 36337"] Som flere har skrevet over så der det for å ungå at spennen åpner seg ved at den tar bort i ting,men det er ikke spesielt for rando. Noen flere merker som har det der kanskje,men som nevnt Dalbello Il moro har det, Dalbello krytpon team har det og jeg vil tro flere og flere merker kommer til å gå over til det. At du kan henkte den i spennen på motsatt side er nok ikke du skal frykte da de blir stående omtrent midt oppå foten. Selv har jeg et par pjaxor hvor jeg selv har snudd den da de ofte gikk opp ved landinger i parken eller kjøring ute i terrenget. Med spennen motrsatt vei sluttet det å skje. Om man skal snu selv må man regne med å motte customize litt på egenhånd for å få et bra resultat!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Turpjäxor, vända spännen?
Tillbaka
Topp