TV program!

peter_peter

Ny medlem
TV program!
Va fan är det här med Rocsport??? Det var ju asball med ztv och rocsport varje vecka. var det någon jävla somma underhållning eller? Nu när hösten kommer så ska det bara sändas på viasat sport, hur många har det?
Det är fan det bästa program som har visats på tv sen fantomen foddes... Skön lifestyle med coola klipp från allt från surf till jibbers från Åre... Hallå skärpning! tillbaka på Ztv!!!

Är det nån sm tycker nåt eller?

TV program!
jo jag tycker att det är förjävligt surt att dem har slutat sända på ZTV. de var ju veckans höjdpunkt! :) FYYYY på er ROCSport.

TV program!
Nicht!!!
Stanna nu för faen kvar på viasat - jag har inte Ztv, blev grymt besviken när dom flyttade dit... men nu är jag glad igen...!

TV program!
Fler har z-tv än viasat.
Alltså är det bättre att visa det på z-tv,
så alla "kidzen" får se och lära.
Själv har jag tillgång till båda kanalerna, så mig kvittar det...
Så bra är det väl förresten inte egentligen. Tycker åknigen håller ganska låg standard om man jämför med mycket annat som visas

TV program!
snart har jag ViaSat sport oxå, så det känns som det kvittar...
men surt för er andra... ztv skulle nog vara en bättre idé..

TV program!
Att sända på ZTV är coolt och bra men tyvärr medför det några komplikationer också. Man får nämligen inte visa det man vill visa. Logotyper, sponsorer och annat som hör till vår lifestyle måste suddas ut vilket gör att det förlorar en viss betydelse av själva idén bakom vårt program.

Jag skall inte säga att man får göra vad man vill på Viasat Sport men det är lite slappare med regler där i alla fall.

I de TV-regler (ITC-reglerna) finns det mycket som sätter käppar i hjulet för vår typ av program och våra typer av sporter - t.ex. får man inte intervjua en person som bär en logotype av något stort välkänt varumärke utan att plocka bort den ur bild.

Om man skall ha den kvar så måste personen i fråga vara proffs och kunna försörja sig på sin sport. Och tro mig, de kollar upp sådant.

Z TV är rädda för att åka på skit från ITC och jag kan väl förstå dem eftersom böterna för att bryta mot reklamreglerna i TV är grymt höga. Vi pratar 7 siffriga belopp.

Hoppas att detta kan hjälpa er i era resonemang och att ni fortsätter att titta på Viasat Sport!

ROCsport.TV blir bara bättre och bättre! (och fetare och fetare...)

TV program!
Hej alla ni som gillar ROCsport.TV. Nu är det så att det är inte vi
som bestämmer om vi ska sända på ZTV eller inte. Det var så att vi
bara fick sända 4 program på ZTV. Men vill ni att vi ska komma
tillbaka på ZTV börja mail bomba dom på adressen info@ztv.se

//Micke Raittila | ROCsport.TV

TV program!
Har skickat massor med mail... hoppas att ni andra gör det oxå. Vad mera kan man inte göra för att hjälpa vårt folk till att ge oss lite skön tv...

TV program!
Är det inte bättre om det KANSKE skulle gå att sända på SVT1/SVT2/TV4 ?? Då skulle väl dom flesta som har tv kunna kolla på programmet.

TV program!
Håller helt klart med alla föregående skrivare, alldelens för lite skidor och klättring i rutan.

Light thinks it travels faster than anything but it is wrong.
No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first,
and is waiting for it.

TV program!
"Gatubarnet:

Är det inte bättre om det KANSKE skulle gå att sända på SVT1/SVT2/TV4 ?? Då skulle väl dom flesta som har tv kunna kolla på programmet."

Jo men självklart är det bättre, MEN nu är det inte så att man, bara därför att man har ett program kan välja fritt vilken kanal man vill att det ska sändas på, det hoppas jag ni alla förstår.

Vårt mål är självklart att så många som möjligt ska kunna se programmet. MEN det måste också gå ihop ekonomiskt. Det är dyrt att göra TV.

ROCK ON DUDES!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp