Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Två grabbar till Val Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CalleNetterstrom" data-source="post: 1147495" data-attributes="member: 163199"><p>Jag och en polare har bestämt oss för att göra en säsong nu i vinter och vill gärna till Val Thorens. Jag har tidigare gjort en säsong där men kompisen är färsking:D Nu letar vi efter 2-4 andra som vill hänga med och leta boende tillsammans. Skulle vi inte få boende där så är St. Anton också ganska intressant. Skidåkningen är det mest intressanta men fest är också av intresse<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CalleNetterstrom, post: 1147495, member: 163199"] Jag och en polare har bestämt oss för att göra en säsong nu i vinter och vill gärna till Val Thorens. Jag har tidigare gjort en säsong där men kompisen är färsking:D Nu letar vi efter 2-4 andra som vill hänga med och leta boende tillsammans. Skulle vi inte få boende där så är St. Anton också ganska intressant. Skidåkningen är det mest intressanta men fest är också av intresse;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Två grabbar till Val Thorens
Tillbaka
Topp