Två grabbar till Val Thorens

Jag och en polare har bestämt oss för att göra en säsong nu i vinter och vill gärna till Val Thorens. Jag har tidigare gjort en säsong där men kompisen är färsking:D Nu letar vi efter 2-4 andra som vill hänga med och leta boende tillsammans. Skulle vi inte få boende där så är St. Anton också ganska intressant. Skidåkningen är det mest intressanta men fest är också av intresse;)

Senast ändrad:
Hej

Johns restaurant i Val Thorens både job og boende. og om i ikke vil jobbe hjælper jeg gerne bare med boende

Vi er en lille svensk dansk ejet fransk restaurant som har svenske og danske ansatte.
Man bor sammen står på ski sammen og går ud i byen sammen super fed måde at gøre en season på. man arbejder ca 35 timer om ugen så der er stadig masser af tid til ski efter som det mest er om aftenen.
Og skiløbet er helt ud super mere end 600 km pister og lige så meget offpist rigtig fedt og alt er ski in and out man bor bare 75 meter fra pisten

Om det her er noget diu skulle have lyst til så send mig gerne en mail fogsgaard@yahoo.com

RickardBergman

Ny medlem
Halloj!

Jag har också kommit till insikt nu under sommaren att en säsong 19/20 i alperna skulle göra susen! Är i 20-års åldern från Stockholm och har alltid åkt mycket lagg. Skulle mer än gärna vilja spendera vintern med skidåkning och nya polare innan det bär av för plugg nästa höst.

Jag bollar gladeligen lite idéer kring detta och är öppen för både Val Thorens och St Anton!

Mvh
Rickard

OscarWelen

Ny medlem
Jag och en polare är sugna på säsong i vinter det kommer bli våran första, vi båda är 19 år och tog precis studenten. Vi har varit lite inne på St anton men det är inte spikat i sten, Val thorens låter också intressant. Vi spånar gärna om ideer och planer inför vintern!
Hör gärna av er på insta dm: oscarwelen

YlvaT

Ny medlem
Tja! Behöver ni utfyllnadsmaterial till boende i st Anton får ni gärna skriva till mig! (Ylva Thorné på fb)

Tja, jag är också sugen på st Anton eller val Thorens! Hör gärna av er om ni är sugna på att bolla lite idéer osv, ( apelgrenfelicia på insta eller släng iväg ett DM här)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp