Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Två grabbar till Val Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RickardBergman" data-source="post: 1147519" data-attributes="member: 169273"><p>Halloj! </p><p></p><p>Jag har också kommit till insikt nu under sommaren att en säsong 19/20 i alperna skulle göra susen! Är i 20-års åldern från Stockholm och har alltid åkt mycket lagg. Skulle mer än gärna vilja spendera vintern med skidåkning och nya polare innan det bär av för plugg nästa höst. </p><p></p><p>Jag bollar gladeligen lite idéer kring detta och är öppen för både Val Thorens och St Anton! </p><p></p><p>Mvh</p><p>Rickard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RickardBergman, post: 1147519, member: 169273"] Halloj! Jag har också kommit till insikt nu under sommaren att en säsong 19/20 i alperna skulle göra susen! Är i 20-års åldern från Stockholm och har alltid åkt mycket lagg. Skulle mer än gärna vilja spendera vintern med skidåkning och nya polare innan det bär av för plugg nästa höst. Jag bollar gladeligen lite idéer kring detta och är öppen för både Val Thorens och St Anton! Mvh Rickard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Två grabbar till Val Thorens
Tillbaka
Topp