Två lediga platser, Mayrhofen!

SebbeM

Ny medlem
Hallåhallå! Jag och min kompis har ett boende på Gasthof för fyra pers så vi skulle behöva två till! :)
Lite om oss då! Vi är två killar på 20år från Lund och känner varandra sedan innan. Detta kommer bli vår andra säsong som vi gör. Vi är dödstaggade på puder samt shredda lite i parken!
Vi söker dig som är lika taggad som vi är på skidåkning samt gillar att dricka lite bäärs! ;)
Tveka inte att höra av dig, ni kan nå mig här samt på fb Sebastian Mårtensson heter jag på Facebook, har samma profilbild här som där! ;)

Skulle ha 3 intresserade och väldigt taggade. Så e de bara 2 lediga typ 80cm breda sängar eller hur ser det ut?
Hur som hälst försöker vi hatta boende så om ni har erfarenhet så kan ni kanske säga hur billigt man kan komma undan i Mayrhofen vad det gäller boende.

SebbeM sa:
Hallåhallå! Jag och min kompis har ett boende på Gasthof för fyra pers så vi skulle behöva två till! :)
Lite om oss då! Vi är två killar på 20år från Lund och känner varandra sedan innan. Detta kommer bli vår andra säsong som vi gör. Vi är dödstaggade på puder samt shredda lite i parken!
Vi söker dig som är lika taggad som vi är på skidåkning samt gillar att dricka lite bäärs! ;)
Tveka inte att höra av dig, ni kan nå mig här samt på fb Sebastian Mårtensson heter jag på Facebook, har samma profilbild här som där! ;)
Du har PM Sebbe! :)

Skandinaven sa:
Skulle ha 3 intresserade och väldigt taggade. Så e de bara 2 lediga typ 80cm breda sängar eller hur ser det ut?
Hur som hälst försöker vi hatta boende så om ni har erfarenhet så kan ni kanske säga hur billigt man kan komma undan i Mayrhofen vad det gäller boende.
Det här kan jag svara på då jag gjorde en säsong i Mayrhofen förra säsongen och då bodde på Gasthof. Det är två våningsängar som är runt 80cm breda. Lägenheten är dock väldigt stor och det finns en soffa av klassisk Ikea klippan modell i "vardagsrummet" som går att sova på. När vi vid vissa tillfällen var mer än fyra i lägenheten blåste vi bara upp en luftmadrass som visade sig vara skönare än sängarna så det går att vara fler än fyra i lägenheten.

Boende är överlag ganska svårt att fixa hemifrån och priserna varierar ganska mycket. Jag tror Gasthof är bland det dyraste men också roligaste stället att bo på. Om man har tur kan man hitta boende för runt 200-300 euro i månaden per person.

Här är ett tips på boende: http://www.mayrhofen-experience.com/

Tillbaka
Topp