Två platser kvar, boende st anton!

Nu skriver jag här igen :-)

Vi söker nu med ljus och lykta efter två (eventuellt tre) sambosar till vårt boende i st anton!

Det är lite kris med tiden, då vi skulle vara 6 klara helst igår, hm :-P Snabba ryck!!!!
Boendet är mitt i pisten, fem min från krazy kanguruh. Det kommer kosta 25300 per person för säsongen, 26nov-1maj, alltså ca 5000/månad. Det ska betala i två omgångar; halva inom kort och resten i november.

HÖR AV DIG OM INTRESSE FINNES!
0709-903274
Eisabeth.carlholm@hotmail.com
Här kommer en beskrivning av lägenheten:

Note that we are refurbishing the apartment this summer, so it will have a new kitchenette and new floors in the three bedrooms and hallway The apartment is in a great location with ski-ín/ski-out access just under Senn Hutte and 5 minutes walk from Krazy Kanguruh, Mooserwirt and Taps apres ski bars. It has it's own private entrance and is 77 square metres (excluding outside parking area), comprising of:
1 large double bedroom with two beds and sofa;
1 double bedroom with two beds;
1 double bedroom with two beds;
Kitchenette and dining area with oven, washing machine, fridge, pots, pans, crockery and cutlery included;
Bathroom with shower, toilet and sink;
Hallway;
Entrance area with room for ski and boot storage;
Outside parking area for two cars;
Heating, water and electricity included;
Bedding included (12 sets);
2 hours cleaning per week included;
Optional extra: wireless internet for 20 Euros per person per month, on request.
The price of the apartment is 16,500 Euros for the full season, which includes all heating, hot water etc. Note that the season is considered to be 26th November 2010 to 1st May 2011.

Om ni är intresserade av boendet så ring eller sms:a Elisabeth (0709-903274), då hon inte kommer kunna läsa sin mail förän sent ikväll och det går snabbare att bestämma något via telefon. Ni kan även höra av er till mig: 0735429755.

Ps. Jag är en av dom andra som också ska bo i lägenheten :)

Tillbaka
Topp