Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Två skidtestarhelger i ord
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 254291" data-attributes="member: 35960"><p>Lite såhär i efterhand när jag läst igenom stora delar av tråden kan jag meddela att jag åker själv på ett par Legend pro (pro rider).. Har än så länge bara hunnit prova dom i pist och ytterst lite nysnö.. Går som en ångvält i pist, både hårdare sprutsnö/is och mjukare pister.. Dom gör som man säger åt dom, nog om det..</p><p></p><p>Som mnO sa i tidigare inlägg om sin vän som ville prova ett par proriders men fick till svar att det inte finns några sådana utan att dom heter legend pro.. </p><p>Det är mycket möjligt att dom som står i tälten har fått infomationen om att dom heter så, men varför har då dynastar skrivit ut på sin sida att dom faktiskt heter Legend Pro Rider?</p><p></p><p><a href="http://www.dynastar.com/product.php?id_seg=&id_product=590&id_dyn_category=2&id_dyn_segment=3&acturub=1" target="_blank">http://www.dynastar.com/product.php?id_seg=&id_product=590&id_dyn_category=2&id_dyn_segment=3&acturub=1</a></p><p></p><p>Hade varit intressant att få veta vad lite fabrikörer till skidor har att komma med till sitt försvar i vissa lägen om skidor och framför allt hur man kan låta folk prova skidor som inte är preparerade i förväg.. </p><p></p><p>Annars måste jag säga att det var mycket underhållande att läsa denna tråden, bra test och utförlig text.. </p><p></p><p>Keep it up!</p><p></p><p>//Henrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 254291, member: 35960"] Lite såhär i efterhand när jag läst igenom stora delar av tråden kan jag meddela att jag åker själv på ett par Legend pro (pro rider).. Har än så länge bara hunnit prova dom i pist och ytterst lite nysnö.. Går som en ångvält i pist, både hårdare sprutsnö/is och mjukare pister.. Dom gör som man säger åt dom, nog om det.. Som mnO sa i tidigare inlägg om sin vän som ville prova ett par proriders men fick till svar att det inte finns några sådana utan att dom heter legend pro.. Det är mycket möjligt att dom som står i tälten har fått infomationen om att dom heter så, men varför har då dynastar skrivit ut på sin sida att dom faktiskt heter Legend Pro Rider? [URL]http://www.dynastar.com/product.php?id_seg=&id_product=590&id_dyn_category=2&id_dyn_segment=3&acturub=1[/URL] Hade varit intressant att få veta vad lite fabrikörer till skidor har att komma med till sitt försvar i vissa lägen om skidor och framför allt hur man kan låta folk prova skidor som inte är preparerade i förväg.. Annars måste jag säga att det var mycket underhållande att läsa denna tråden, bra test och utförlig text.. Keep it up! //Henrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Två skidtestarhelger i ord
Tillbaka
Topp