bergmancalle
Medlem
Två till för full lägenhet Val Thorens!
Hej! Jag och min kompis ska göra vår första säsong och det ser ut att bli i Val Thorens! Vi är båda 21 åriga killar men vi har också snackat ihop oss med en tjej som är 20 år.
Vi är ute efter fest och bra skidåkning(park,pist,offpist, allt!)
Vi har pratat med en som säsongade förra säsongen och har fått se bilder på hans lägenhet och även kontaktat ägaren till den. Ligger perfekt, nära alla klubbar och liftarna, den har också balkong mot solen! Diskmaskin och tvättmaskin finns i lägenheten! 5 bäddars!
För att vi ska kunna välja just denna lägenheten undrar vi om det finns 2 st till där ute, kille eller tjej, gammal eller ung spelar ingen roll bara ni är ute efter att ha kul, är trevlig och visar respekt mot de andra i lägenheten!
Hör gärna av er här eller till mig på Facebook!
www.facebook.com/calle.bergman.9
Vi är ute efter fest och bra skidåkning(park,pist,offpist, allt!)
Vi har pratat med en som säsongade förra säsongen och har fått se bilder på hans lägenhet och även kontaktat ägaren till den. Ligger perfekt, nära alla klubbar och liftarna, den har också balkong mot solen! Diskmaskin och tvättmaskin finns i lägenheten! 5 bäddars!
För att vi ska kunna välja just denna lägenheten undrar vi om det finns 2 st till där ute, kille eller tjej, gammal eller ung spelar ingen roll bara ni är ute efter att ha kul, är trevlig och visar respekt mot de andra i lägenheten!
Hör gärna av er här eller till mig på Facebook!
www.facebook.com/calle.bergman.9