Två tjejer söker boende i Åre

chillax

Ny medlem
Hej!

Fick just reda på att vårt boende som var klappat och klart, tydligen inte var det, och står nu utan hus och hem för vintern 2006-2007.
Jobb har vi, bil likaså, allt är av intresse!
Tveka inte att höra av dig iom du vet något!
MVH Magda och A-K

magda_dock@hotmail.com anna_karin_lodin@hotmail.com

Är ni snygga? kan ni massera? kan ni laga mat? ja helt enkelt passa upp på mig dygnet runt. för jag har en våningsäng(sover överst) där ni kan hyra in er. lite trångt men som man säger finns det hjärterum finns det stjärterum:D

vart ska ni jobba för jag vet en kille som har någon stuga över vid väg E14 ( det står slädhundar eller något sånt ca 1mil från åre björnen)

roligt att ni kommer till åre :D

mvh//
wolwerin
PEACE LOVE AND missförstånd

Senast ändrad:
wolwerin sa:
men kom igen killar hur gammla är ni 9år eller 7år gammla oskulder som e kåta i båcken!!!
dom vill vell bara söka boende! elle?
Omformulering mottages tacksamt. När du använder sådant språk i text framstår du oundvikligen som en, ehh, ja välj valfri förudmjukande beskrivning. Det mesta skulle passa in.

Ni skämmer ut er grabbar! Ska man inte kunna skriva en seriös tråd utan att ni hackar sönder den direkt....? Skärpning för fan!

Låt tråden vara om ni inte klarar av att hålla er över midje-nivå.

Tråden städad...igen.
//Dr. Snow

Oj, Lycka till med sökandet! Själv har mammas jobbarkamrat en stuga i Åre.. Ska nog dit efter att jag har åkt till Iran i 2 veckor.

Säg till om ni hittar boende och har lust att dela det med mig. Jag är sjukt trevlig och kan laga mat åt er ett par gånger i veckan.

Viktor

Tillbaka
Topp