Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twin Tip skida som funkar bra i pisten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speedy-Gonzales" data-source="post: 105728" data-attributes="member: 34798"><p>P3 - Helt Klart! Inte för den självklara anledningen att jag har dom... men detta är en löjligt bra skida över hela berget och den är samtidigt skön att tricka med... </p><p>Om det nu skulle vara på det viset att du inte riktigt litar på mig... Vänligen kolla upp årets twintip-tester som olika test-paneler har gjort.... kolla exempelvis åka skidor nr. 6, -04, lr alpingaragets vinterkatolog, lr exempelvis gå in på friflyt.no och kolla! </p><p>Men är du osäker... testkör, testkör och testkör... för man kan inte köpa ett par lagg bara för att andra gillar dom... Vi har ju alla olika åkegenskaper som vi vill ska spegla sig i skidan vi åker på...</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speedy-Gonzales, post: 105728, member: 34798"] P3 - Helt Klart! Inte för den självklara anledningen att jag har dom... men detta är en löjligt bra skida över hela berget och den är samtidigt skön att tricka med... Om det nu skulle vara på det viset att du inte riktigt litar på mig... Vänligen kolla upp årets twintip-tester som olika test-paneler har gjort.... kolla exempelvis åka skidor nr. 6, -04, lr alpingaragets vinterkatolog, lr exempelvis gå in på friflyt.no och kolla! Men är du osäker... testkör, testkör och testkör... för man kan inte köpa ett par lagg bara för att andra gillar dom... Vi har ju alla olika åkegenskaper som vi vill ska spegla sig i skidan vi åker på... Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twin Tip skida som funkar bra i pisten?
Tillbaka
Topp