Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twin tip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="albin_johansson" data-source="post: 424513" data-attributes="member: 75454"><p>hallå</p><p>gjorde precis det du tänkker göra åkte snowboard i ungefär 3 år och bytte till skidor jag är nöjd med mitt val. jag vet inte riktigt va din anledning är men min var väl att jag hade trättnat hade ganska svårt att få in tekniken men att hoppa och sånt. voch när jag åkte med kompisar kom jag ofta långt efter</p><p></p><p>skrev en tråd om detta då rådde folket mej att testa först genom hyrning. men icke sa nicke jag körde på o köpte ett par beggade scratch 06/07 funkar ´perfekr längden är 174 och jag är väl runt 176 så i parken som nybörjare är dom väl inte det idealiska i parken men jag är nöjd ändå :D</p><p></p><p>och enliigt mej är det helt klart värt att byta om du skaq köpa eller hyra först eller om du vill köpa får du ju bestämma helt själv men eftersom jag hade några extra tusingar på kontot så ville jag köpa och det gjorde jag hehe </p><p></p><p>men sök i ditt inre innan om du verkligen vill byta jag kände det som en ganska självklarhet att byta eftersom jag hade tröttnat totalt och så</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="albin_johansson, post: 424513, member: 75454"] hallå gjorde precis det du tänkker göra åkte snowboard i ungefär 3 år och bytte till skidor jag är nöjd med mitt val. jag vet inte riktigt va din anledning är men min var väl att jag hade trättnat hade ganska svårt att få in tekniken men att hoppa och sånt. voch när jag åkte med kompisar kom jag ofta långt efter skrev en tråd om detta då rådde folket mej att testa först genom hyrning. men icke sa nicke jag körde på o köpte ett par beggade scratch 06/07 funkar ´perfekr längden är 174 och jag är väl runt 176 så i parken som nybörjare är dom väl inte det idealiska i parken men jag är nöjd ändå :D och enliigt mej är det helt klart värt att byta om du skaq köpa eller hyra först eller om du vill köpa får du ju bestämma helt själv men eftersom jag hade några extra tusingar på kontot så ville jag köpa och det gjorde jag hehe men sök i ditt inre innan om du verkligen vill byta jag kände det som en ganska självklarhet att byta eftersom jag hade tröttnat totalt och så [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Twin tip
Tillbaka
Topp