Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kära brantåkarvänner, jag har en liten fråga. Hade tänkt att köpa ett par salomon 1080, 161cm (junpei endo) modell 2002 inför nästa säsong. Är det någon som har testat dessa skidor och kan ge ett utlåtande om hur de var att åka på?
jag har ett par Salomon 1080 (vita, vet inte om det är dem du menar) som är 169cm långa (lr 168). de är fruktansvärt bra när man vänjer sig vid dem. jag körde på ett par Scott Intoxica P2 innan jag köpte mina salomon och det första jag märkte var att carvingen var lite annorlunda (inte någon större skillnad på midjan och andra mått). kändes som om stålkanten släppte lite från och till. tog mig en två dagar att lära mig det men sen har det aldrig varit några problem. otroligt bra skidor och jag rekommenderar varmt salomon skidor för dig