Twintip 06-07

Twintip 06-07
Är det någon som har sett den nya twintipen från Fischer?

Har en god vän som var på swesport och sa att Fischer lanserar fina twintip till nästa vinter skulle tydligen ha något som heter realtwintip för bra egenskaper i park. ska heta något med habbit och addikt.

Twintip 06-07
JA DOM FINNS I EN ARTIKEL HÄR PÅ FREERIDE OCH MAN MÅSTE INTE ANVÄNDA CAPSLOCK NÄR MAN SKRIVER FÖR DET SYNNS I ALLA FALL OCH DET ÄR GANSKA SÅ JÄTTE MYCKET IRRITERANDE

Det är mycket bättre att skriva såhär...

Twintip 06-07
e inte det typ att, skidan har en tail som pekar lika mycket upp i luften som nosen gör. annars är det ju ganska vanligt att twin-tips har en tail som är uppböjd men inte så jäkla mycket..

rätta mig om jag har fel..

Twintip 06-07
Tror att realtwintip betyder att de har samma mått fram som bak och typ uppböjd lika mycket.

men inte säker.

Den vita såg snygg ut. är det någon som vet vilka längder de finns i??

Twintip 06-07
KOLLA JAG KAN OCKSÅ SKRIVA JÄTTESTORT OCH JAG TYCKER ATT ALLT ÄR SÅ HIMLA JÄTTETUFFT !!VÄRSTA BALLA COOLA GREJEN MED VÄRSTA JÄTTETUFFA SAKEN PÅ !!! VÄRSTAAAAA!!

Twintip 06-07
Addict och Habit heter skizen och real twintip = skidan är symmetriskt formad dvs. helt lika i båda ändar med smalaste punkten på midjan exakt i mitten. Du kan alltså montera den åt vilket håll du vill.

Twintip 06-07
Fischer är ett säkert kort! Men dessa hade en liten ny style för att vara fischer. Själv kör jag med ett par Airstyle! mycket konfortabla

Twintip 06-07
hm... trode att det bara var Line som fick göra "riktiga" twintips. Dvs lika fram som bak. Hört att dom har nått slags patent på det...?

Twintip 06-07
En till sak , på bilden här ovan (en länk) så ser man ju Habit , där ser det ut som att trycken är röda , medans på skiddatabasen ser du ut som om dom är rosa. Någon som vet exakt vilka färger dom har?

Snödjup

Tillbaka
Topp