Twintip..billigt..

VickanP

Ny medlem
Twintip..billigt..
försöker hitta ett par billiga Twintips..någon som har ett par extra..?med bindning typ 150/155 långa?
jag började jibba för ett och etthalvt år sedan ¨då åkte jag på mina träningskidor(slalom)..men de va inge roligt...måste lixom landa framåt...så...någon som vill sälja ett par billiga så är jag villig att köpa ett par...///Vickan

Twintip..billigt..
Spara lite till och köp ett par dyra så håller det lite längre. trist om man avverkar 3 par lagg per säsong...
Finns ett talesätt som heter "man får vad man betalar för"...

Twintip..billigt..
dynastar troublemaker e rätt billiga å atomic tweak e rätt billiga speciellt för hur bra dom e dom e ju så jävla lätta!! finns på alpingaraget tror ja å så finns de ju head jojo som nojlas sa finns oxå är =)

pz...

Twintip..billigt..
atomic tweak= 4000
dynastar trouble maker= 3900
head madtrix kostar 6100 har ingen aning om jojo dock.
de här va 03/04 modellerna på alpingaraget vet ej om 04/05 kostar lika mycket.
lycka till

Twintip..billigt..
HAr själv ett par Salomon Teneihty Groom som du skulle kunna få billigt, men de är dock bara 145 cm långa. Skriv nått i min gästbok om de är intressant...

Twintip..billigt..
tack alla..men är de någon som har ett par som ny ska Sälja?! de skulle va toppen!!! finns juh så många roliga ställen å jibba på i Åre...bor där under skoltid...

Twintip..billigt..
Jag har ett par Rossignol Pow Air Pro (184) till salu, med en bra bindning. Körda en säsong, aldrig railade.

2100:-

070-5859740

Mvh Marcus

Twintip..billigt..
hur lång e du... skaffa inte ett par för korta skidor bara då blir det flaxigt och dåligt... mountain recykling!!! begagnade och bra utrustning som åre bo så måste ju man vart in där... annars så lycka till... är själv 160 och kör på 163 kortare ska dom inte vara... vad änn alla andra experter säger...

Tillbaka
Topp