Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Twintip tricks
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ericman" data-source="post: 617539" data-attributes="member: 102132"><p>Lite OT men jag valde ett par 162cm långa twintips. Enligt freerides skidlängdsväljare så skulle jag ha 162-167 cm långa twintips. Fast jag är ganska lång, 178cm ca. Man jag väger lite, 63 kg. Många säger att det blev för kort. Experten jag pratade med tyckte dock inte det. Han tyckte inte att man skulle ha för långa skidor om man skulle lära sig att trixa..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ericman, post: 617539, member: 102132"] Lite OT men jag valde ett par 162cm långa twintips. Enligt freerides skidlängdsväljare så skulle jag ha 162-167 cm långa twintips. Fast jag är ganska lång, 178cm ca. Man jag väger lite, 63 kg. Många säger att det blev för kort. Experten jag pratade med tyckte dock inte det. Han tyckte inte att man skulle ha för långa skidor om man skulle lära sig att trixa.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Twintip tricks
Tillbaka
Topp