R Reeko Ny medlem 2006-01-01 Tyrolia Mojo 11, bindning? #1 Tyrolia Mojo 11 binding, är det något att ha? Om man jämför med LD12 är den mycket sämre? Tacksam för alla svar!
Tyrolia Mojo 11 binding, är det något att ha? Om man jämför med LD12 är den mycket sämre? Tacksam för alla svar!