Tyrolia Mojo 11, bindning?

Reeko

Ny medlem
Tyrolia Mojo 11, bindning?
Tyrolia Mojo 11 binding, är det något att ha? Om man jämför med LD12 är den mycket sämre?

Tacksam för alla svar!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp