Har åkt med UCPA till Val Thorens jan 2004. Hur bra som helst! Snöade hela veckan så det blev offpist för hela slanten. Guiderna var jättebra, engelskan var sisådär men de (och vi) gjorde sig förstådda. Det var bra luncher och middagar på centret men frukosten var inge vidare. Kaffe/the + baguette med nutella är inte en skidåkarfrukost enl mig. Våra svenska reseledare hade med sig havregryn till gröt men kocken lyckades inte få till en god gröt någon frukost. Men men. Det var i alla fall bra skidåkning! UCPA är mycket prisvärt då mat, boende, liftkort och guide ingår. Kommer åka med dem igen!