UCPA familjevecka v. 9 Les2Alpes - vill du köpa eller sälja en plats? Eller byta från buss till flyg?

UCPA familjevecka v. 9 Les2Alpes - vill du köpa eller sälja en plats? Eller byta från buss till flyg?
Min dotter kommer inte följa med så antingen:
A1. Vill du köpa en plats (med flyg)?
eller
A2. Vill du sälja en plats?

B. Vill ni byta 1-3 bussplatser mot flyg? (Vi har flyg och vill byta till buss).

OSA så fort som möjligt; blir det inget napp kommer jag avboka senast ca 22/23 december.

UCPA tillåter namnbyte för 500 kr; jag betalar det om det inte blir jättestort intresse ;-).

Det ingår att vi gjort intresseanmälan för offpistgrupp.

Det är familjevecka och man måste inte vara en familj men det innebär att det inte är någon åldersgräns uppåt. Neråt är det från 7 år Ski halvtid och under 7 år endast boende (eller fixa skidskola själv då).

(Anledningen till att vi både kan tänka oss att köpa och sälja är att vi har två intresserade som bara vill följa med om båda kan göra det.)

Senast ändrad:
Hej!

Från vilken flygplats och när avgår flyget?
Vad har du tänkt dig för pris/person?

Transport ner:

Stockholm Arlanda 2026-02-21 kl 06:30, ankomst Brussels kl 08:45 med SN2298 (Brussels Airlines)
Brussels 2026-02-21 kl 09:45, ankomst Lyon-Saint Exupéry kl 11:10 med SN3587 (Brussels Airlines)

Transport hem:

Lyon-Saint Exupéry 2026-02-28 kl 10:40, ankomst Frankfurt kl 12:10 med LH1075 (Lufthansa)
Frankfurt 2026-02-28 kl 16:10, ankomst Stockholm Arlanda kl 18:20 med LH806 (Lufthansa)

Detta är de olika komponenterna i priset i den plats vi ev. vill sälja:

Grundpris: 13 290 SEK
Tillägg Flyg och transfer tur & retur (5 790 SEK)
Intresseanmälan Offpiståkning 800kr (0 SEK)
Fransk turistskatt (11 kr per natt) (77 SEK)
Totalpris 19 157 SE (varav anmälningsavgiften 1200 kr är betald).

Jag har hittills betalat in anmälningsavgiften som är 1200 kr. Det är det du betalar till mig, så betalar jag namnbytesavgiften 500 kr (om det inte blir väldigt stort intresse).

Om ni har bussplats/er och vill byta till flyg blir det original-mellanskillnaden du betalar.

Jag vet inte hur väl du känner till UCPA:s koncept men allt ingår ju, all utrustning (utom hjälm), liftkort, all mat, åka med skidgruppen (skidlärare/bergsguide) fyra halvdagar, kvällsaktiviteter, flyg, transfer. Gå gärna in på deras webbplats o läs annars också.

Tyvärr garanterar de dock denna säsong inte hur många som får plats i offpistgrupp; jag tror och hoppas att vår anmälan kom in ganska tidigt så förhoppningsvis kommer både vi och ev. köpare här med.
OM man får plats i offpistgrupp tillkommer 800 kr.

(Det är fullbokat sedan länge, ev. sedan första kvarten vid släppet i maj...)

Tillbaka
Topp