Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA: off pist expert, vart?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DzB" data-source="post: 1079105" data-attributes="member: 73126"><p>Hej,</p><p>Då ingen i min omgivning ska ge sig iväg till alperna i år. Så tänkte jag boka med ucpa.</p><p></p><p>Har någon erfarenhet av offpist expert gruppen? </p><p>Kanske ska man tom ge sig på expert deluxe gruppen, om man inte har några problem med att åka offpist?</p><p>Vart tror eller vet ni att man får mest och bäst åkning i mitten mot slutet av januari?</p><p>Val d'Isère, Val Thorens, Les Arcs eller Argentière</p><p></p><p>Har varit i Val Thorens 4 gånger tidigare totalt 7 veckor och är väldigt sugen på att åka tillbaka dit men kanske ska man testa något annat? Är så kluven</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DzB, post: 1079105, member: 73126"] Hej, Då ingen i min omgivning ska ge sig iväg till alperna i år. Så tänkte jag boka med ucpa. Har någon erfarenhet av offpist expert gruppen? Kanske ska man tom ge sig på expert deluxe gruppen, om man inte har några problem med att åka offpist? Vart tror eller vet ni att man får mest och bäst åkning i mitten mot slutet av januari? Val d'Isère, Val Thorens, Les Arcs eller Argentière Har varit i Val Thorens 4 gånger tidigare totalt 7 veckor och är väldigt sugen på att åka tillbaka dit men kanske ska man testa något annat? Är så kluven [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA: off pist expert, vart?
Tillbaka
Topp