Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Tignes, Val Thorens eller Argentiere för Introduction to Off piste
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Calamity" data-source="post: 1296302" data-attributes="member: 185455"><p>Hej.</p><p>39 år gammal stabil intermediate på pisten, vill lära meg åka offpist.</p><p>Tänkte ta Introduction to Off Piste veckan med UCPA, men undrar var som är bäst att åka.</p><p>Jag är inte ute efter någon något extremt, har sett några skräckhistorier på nätet med väldigt svår terräng i Chamonix på introduktionskursen och önskar undvika det.</p><p></p><p>Åker själv första eller andra veckan i april i år. Bryr mig inte om après eller fest, lugnt är helt okej för mig. Någon som har insikter i vilket ställe har "snäll" terräng och eventuellt årets snöförhållanden eller andra tips? </p><p>Tack!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Calamity, post: 1296302, member: 185455"] Hej. 39 år gammal stabil intermediate på pisten, vill lära meg åka offpist. Tänkte ta Introduction to Off Piste veckan med UCPA, men undrar var som är bäst att åka. Jag är inte ute efter någon något extremt, har sett några skräckhistorier på nätet med väldigt svår terräng i Chamonix på introduktionskursen och önskar undvika det. Åker själv första eller andra veckan i april i år. Bryr mig inte om après eller fest, lugnt är helt okej för mig. Någon som har insikter i vilket ställe har "snäll" terräng och eventuellt årets snöförhållanden eller andra tips? Tack! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA Tignes, Val Thorens eller Argentiere för Introduction to Off piste
Tillbaka
Topp