UCPA till val thorens över nyår

Ersali

Ny medlem
Hej!

Var sugen på att träffa nytt folk och hade svårt att få polarna att bestämma sig tidigt så har bokat en resa med ucpa till valthorens och tänkte således kolla om någon annan här på freeride gjort det samma?
Hoppar på i Jönköping och tänker att man väl får göra det bästa av bussresan ner :) kanske klippa ett flak öl att dela på efter tysklandsbåten osv osv men ffa ska det bli så sjukt gött med åkning!
Verkar ju som att det drar in snö nu till helgen vilket förhoppningsvis borgar för pudermagi! Lite orolig dock med tanke på alla kloka poster som gjorts ang förutsättningarna för laviner..

I allafall, finns det någon som också ska till VT över når, vänligen ge er till känna! Afterski öl med nytt folk är alltid trevligt! :)

/ Erik

Senast ändrad:
Jag åker också ner med Rollin, kan dock lova att vi inte ses på Follan (inte min plats på jorden om man säger så). :D

Kännetecken: Blå Pochjälm, röd jacka, ljusblå byxor och lätt bakvikt. Ses i vimlet!

Heddious sa:
Jag åker också ner med Rollin, kan dock lova att vi inte ses på Follan (inte min plats på jorden om man säger så). :D

Kännetecken: Blå Pochjälm, röd jacka, ljusblå byxor och lätt bakvikt. Ses i vimlet!
Härligt! Lite extra kul då det var din guide och lite andra posts spridda över forumet, vurmandes för VT som gjorde att jag bestämde mig för just nämnda :D

Ser jag dig bjuder jag på första!

Vad tror du ang snörapporterna btw?

God jul!

Kul att höra :)
Har inte kollat snörapporter, jag prövar en ny hakuna matata-taktik (vara helt ovetandes och hoppas på det bästa helt enkelt). Men det ryktades om snö på ingång häromdagen..

Jag och tjejen skall också åka till val thorens över nyår , åker imorgon. Första gången vi åker med ucpa men man har ju bara hört gott så man är inte direkt orolig .
Väldigt förväntansfulla :D

Tillbaka
Topp