Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA v.1 offpist. Bäst alternativ
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1090343" data-attributes="member: 149275"><p>Då vi väntar vårt första barn i feb/mars så tänkte jag dra iväg kring nyår (att åka senare är inget alternativ). Alltså är v1 senast möjliga och tänkte då köra UCPA.</p><p></p><p>Ni som åkt denna tid på året, är det värt det eller är det pengarna i sjön? Tänker mig då en ort på hög höjd så som Cham, VT eller Tignes/VD. Alternativet är att man bara bokar flyg och bil och sen tar sig dit där snön finns, men då har jag ju ingen guide som kan visa en de bästa åken, samt risk för att sakna resesällskap som jag får med UCPA (flesta kompisarna lägger förståeligt hellre pengar på resa senare på säsongen).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1090343, member: 149275"] Då vi väntar vårt första barn i feb/mars så tänkte jag dra iväg kring nyår (att åka senare är inget alternativ). Alltså är v1 senast möjliga och tänkte då köra UCPA. Ni som åkt denna tid på året, är det värt det eller är det pengarna i sjön? Tänker mig då en ort på hög höjd så som Cham, VT eller Tignes/VD. Alternativet är att man bara bokar flyg och bil och sen tar sig dit där snön finns, men då har jag ju ingen guide som kan visa en de bästa åken, samt risk för att sakna resesällskap som jag får med UCPA (flesta kompisarna lägger förståeligt hellre pengar på resa senare på säsongen). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UCPA v.1 offpist. Bäst alternativ
Tillbaka
Topp