Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Udda fråga om "snowboard".
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mangus" data-source="post: 455656" data-attributes="member: 43710"><p>Sååå sjukt skön tråd, det här är ju lördagsundethållning på hög nivå=)</p><p>aaaaaah.</p><p>Jag gillar förslagen med att sätta klistermärken på, blir ju tokbra nästa gång du ska valla brädan och smälter fast klistermärket i belaget, sen slipper du ju ta några andra droger den dagen med, bara andas in ångorna....=P</p><p></p><p>Är det på utsidan belaget så är det ju bara att slipa bort stålull, sandpapper funkar säkert, själv hade jag lämnat in den och lagt på en skön struktur. Är det under belaget så kan du ju glömma att få bort det, men det syns ganska tydligt om det är på eller under.</p><p></p><p>Hoppas du lyckas lösa det. I annat fall kan du ju alltid lägga den in solen och bleka bort det=P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mangus, post: 455656, member: 43710"] Sååå sjukt skön tråd, det här är ju lördagsundethållning på hög nivå=) aaaaaah. Jag gillar förslagen med att sätta klistermärken på, blir ju tokbra nästa gång du ska valla brädan och smälter fast klistermärket i belaget, sen slipper du ju ta några andra droger den dagen med, bara andas in ångorna....=P Är det på utsidan belaget så är det ju bara att slipa bort stålull, sandpapper funkar säkert, själv hade jag lämnat in den och lagt på en skön struktur. Är det under belaget så kan du ju glömma att få bort det, men det syns ganska tydligt om det är på eller under. Hoppas du lyckas lösa det. I annat fall kan du ju alltid lägga den in solen och bleka bort det=P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Udda fråga om "snowboard".
Tillbaka
Topp