Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Udda fråga om "snowboard".
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henning2" data-source="post: 456599" data-attributes="member: 58818"><p>Jag är as nöjd!</p><p></p><p>Betalade 1000 kr + ett par oakly crowbar och då fick jag ett par cartel bindingar med.</p><p> Förövrigt så har denna bräda givit mig mycket mer erfarenheter och jag stompade även min första frontflip med den!!!</p><p></p><p>Men fan va grymt att den har varit i Whistler, nu blev den genast värd mer i mina ögon!</p><p></p><p>Schysst stavat Felix föresten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henning2, post: 456599, member: 58818"] Jag är as nöjd! Betalade 1000 kr + ett par oakly crowbar och då fick jag ett par cartel bindingar med. Förövrigt så har denna bräda givit mig mycket mer erfarenheter och jag stompade även min första frontflip med den!!! Men fan va grymt att den har varit i Whistler, nu blev den genast värd mer i mina ögon! Schysst stavat Felix föresten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Udda fråga om "snowboard".
Tillbaka
Topp