Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Japp, så sant!J-rockner sa:Dundret är ju underskattat som fan. Finns massor av offpist möjligheter osv
heter den inte till och med Svartbäcksmålabacken!Blackriverpaint sa:Svartbäcksmàla. Helt outstanding!
Baksidan brukar ha grymt fina windlips när snön ligger djup. Skogen skiers right om stora liftspàret är brant och skön sà det ryker om det. Kör man över roten sà blir det ett gött drop ocksà.
Svartbäcksmàla....känn hur den smälter i munnen! Klart bortglömd pärla.
Sà rätt sà rätt! Kärt barn har mànga namn!Anzom sa:heter den inte till och med Svartbäcksmålabacken!Blackriverpaint sa:Svartbäcksmàla. Helt outstanding!
Baksidan brukar ha grymt fina windlips när snön ligger djup. Skogen skiers right om stora liftspàret är brant och skön sà det ryker om det. Kör man över roten sà blir det ett gött drop ocksà.
Svartbäcksmàla....känn hur den smälter i munnen! Klart bortglömd pärla.
http://hem.passagen.se/nslk/index.htm Senaste backbilden rekommenderas!
Har vi inte kommit överens att inte nämna Stora Blåsjön för ofrälsta?Hjulbult sa:Blåsjön sägs ju vara något av en dold pärla med ett något avsides läge i Jämtlandsfjällen. Har förvisso aldrig själv vart där men skulle gärna göra ett besök vid tillfälle.
Å just det ssssshhhh, säg inte att jag nämnt något ;-)
/JN
Motivera gärna varför det suger, för jag spenderade 30 skiddagar där säsong 07-08 och hade roligt 29 dagar av 30.Loopie sa:hey dundret suger! åk inte dit om du inte vill bli besviken :P jag röstar på borgafjäll.
javene säg nåt som är bra?E_Rockner sa:Motivera gärna varför det suger, för jag spenderade 30 skiddagar där säsong 07-08 och hade roligt 29 dagar av 30.Loopie sa:hey dundret suger! åk inte dit om du inte vill bli besviken :P jag röstar på borgafjäll.
åknigen och snönLoopie sa:javene säg nåt som är bra?E_Rockner sa:Motivera gärna varför det suger, för jag spenderade 30 skiddagar där säsong 07-08 och hade roligt 29 dagar av 30.Loopie sa:hey dundret suger! åk inte dit om du inte vill bli besviken :P jag röstar på borgafjäll.
Ja kan väl börja med att säga att pisterna alltid är ny pistade på morgonen. Fjällbranten är brant och rolig att köra när det är lite folk och störtloppsbacken är också nice. Parken ska tydligen bli bra i år. Sen kan man ju också lämna liftsystemet och knalla upp på D toppen. Där kan man välja om man vill åka D backen ner eller ta sig ner på något annat ställe. Finns många fina åkLoopie sa:well ja snö finns det, men ingen mska kan väl tycka att liftsystemet är nåt att hurra över? över huvud taget?
Norge?Peter_Haggkvist sa:Narvik??