Ulricehamn

Gurra

Medlem
Ulricehamn
Tja tänkte dra te ulricehams backen men undrar om de går ngra typ av bussar från centrum eftersom backen ligger lite untanför?

Peace

Ulricehamn
Lånar tråden lite.

Är det nån som vet hur backarna i Ulricehamn är nu? Är de mycket snö och hur tror ni det är till helgen?

Ulricehamn
nu är d säker blött o jävligt men annars har dom alltid sin fina betonghårda konstsnö, jättekul om man vill slå ihjäl sig......

Ulricehamn
Jag va där igår med skolan. det var helt ok men railkickarna var helt slut, bara till den nedersta som funkade. Sen hoppen fick vi bygga om lite så nu e de ganska bra. Hårt tycker jag inte det var, det var snarare mjukt.

Ulricehamn
mrbeck sa:
http://www.ulricehamn.se/ulh_templates/Information.aspx?id=6875

Resten får leta fram själv, kanske kräver ett väldigt hemskt telefonsamtal med nån på lokaltrafikens växel...
ingen bra ideé.. när vi skulle åka ringde min polare mossa. Då sa dom att det inte fanns någon men det gör de! så antingen är min polare mossa efterbliven eller så är local trafiken det (vilket som låter ju inte omöjligt direkt!) men fråga irl när du är där på "centralen" där vet dom exakt!

GLFH duuuuuuudzor

Ulricehamn
tjenare allesammans

Jag och några polare tänkte dra oss upp till Ulricehamn nu i mellandagarna och står inför samma problem som trådskaparen! Undrar hur det gick för er, och om det är någon som vet ?

MVH Andreas

Ulricehamn
När jag har åkt till backen i ulricehamn så har jag tagit buss 900 och hoppat av i soldalen. Men då får man gå en trevlig promenad på ca 1 km.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp