Understället!

hundenludo

Ny medlem
Understället!
Tips till alla entusiaster som inte gillar att frysa eller tumma på kvalitén.
Jag har provat ett ställ i siden som levererar!
Jag hatar att frysa men befinner mig märkligt nog oftast utomhus...i aktiv form visserligen. Länge sökte jag ett underställ i siden eftersom det INTE stinker svettig Ollekofta när det använts ett tag. En kompis tipsa mig om flake comfortwear, grönt som Kermit och grymt skönt, det enda jag behöver, nuförtiden...

Ha en skön säsong
/hundenludo

Understället!
FR-mail: Skriv FR-mail
Antal besök på denna sida: 2
Senast inloggad: Idag 15:04
Intressen: skidåkning, mountainbike, klättring

Nice att du blev medlem för att göra reklam för ett underställ?

Understället!
Jag tycker det känns ganska uppenbart att det är någons mamma som har skapat ett konto och lagt in detta tipset så att hennes son ska läsa, tycka att det är ett coolt ställ och sedan tjata på henne att köpa ett åt honom. Som tur är så har hon redan kommit över ett restlager ifrån något garage och därmed kan hon göra honom glad!
Tur för henne föresten att hon kom över ett restslager, då ställen enligt hemsidan kostar növer 1300 spänn..

För man kan ju aldrig tro att detta är ett försök av företaget att få någon att gå in på hemsidan? :P

Gudrunnator sa:
FR-mail: Skriv FR-mail
Antal besök på denna sida: 2
Senast inloggad: Idag 15:04
Intressen: skidåkning, mountainbike, klättring

Nice att du blev medlem för att göra reklam för ett underställ?

Understället!
alleballe89 sa:
1200:- för ett underställ!! tvättar det sig själv också?
Klart det tvättar sig själv. Om inte så ja lova dig att Mamma (hundenludo) gör det säkert gratis åt dig. Då hon älskar detta underställ mer än något annat! Fast det är bara vad jag tror..

Understället!
alleballe89 sa:
1200:- för ett underställ!! tvättar det sig själv också?
Klart det tvättar sig själv. Om inte så ja lova dig att Mamma (hundenludo) gör det säkert gratis åt dig. Då hon älskar detta underställ mer än något annat! Fast det är bara vad jag tror..

Tillbaka
Topp