Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Undrar hur många välja skidor trådar det kommer dyka upp denna höst.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JoPet" data-source="post: 973234" data-attributes="member: 135955"><p>Tycker att så länge man som TS tänker på några saker, så är det bara bra med många trådar.</p><p>Bl.a. man väljer en relevant rubrik, så personer med ungefär samma funderingar får lättare att själv hitta info. Dvs. inte "Nys skidor - hjälp!"</p><p>Att man använder sig av mallen:</p><p>"MALL: Vilka skidor ska jag köpa? </p><p>Om du vill ha köpråd så ska du ha med denna information i din tråd: </p><p>- Nuvarande skidor: </p><p>- Vikt: </p><p>- Längd: </p><p>- Åkstil: </p><p>- Erfarenhet:"</p><p></p><p>Sen är det ju bra om man kommer med en liten recension, när man väl har köpt ett par skidor.</p><p>Tycker att separata trådar ger en mycket bättre överblick än en samlingstråd.</p><p></p><p>För att få det att fungera med samlingstråd, så tror jag att det skulle krävas rätt många samlingstrådar. Gärna med en standard för utformning.</p><p>Ex:</p><p>*80/20 pist/puder - Norden</p><p>*20/60/20 pist/puder/park - Alperna</p><p>Vilket skulle kräva en del arbete av någon manad, men det skulle kunna bli riktigt bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JoPet, post: 973234, member: 135955"] Tycker att så länge man som TS tänker på några saker, så är det bara bra med många trådar. Bl.a. man väljer en relevant rubrik, så personer med ungefär samma funderingar får lättare att själv hitta info. Dvs. inte "Nys skidor - hjälp!" Att man använder sig av mallen: "MALL: Vilka skidor ska jag köpa? Om du vill ha köpråd så ska du ha med denna information i din tråd: - Nuvarande skidor: - Vikt: - Längd: - Åkstil: - Erfarenhet:" Sen är det ju bra om man kommer med en liten recension, när man väl har köpt ett par skidor. Tycker att separata trådar ger en mycket bättre överblick än en samlingstråd. För att få det att fungera med samlingstråd, så tror jag att det skulle krävas rätt många samlingstrådar. Gärna med en standard för utformning. Ex: *80/20 pist/puder - Norden *20/60/20 pist/puder/park - Alperna Vilket skulle kräva en del arbete av någon manad, men det skulle kunna bli riktigt bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Undrar hur många välja skidor trådar det kommer dyka upp denna höst.
Tillbaka
Topp