Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
UnInc, Raven eller Shaun White?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speciahlberg" data-source="post: 82805" data-attributes="member: 12122"><p>Personligen så gillar jag inte burtons brädor tycker kvaliten är bristande och styvheten saknas.Tycker burton är grymt överskattat.</p><p></p><p>salomon eller burton?</p><p>beror ju helt på vad du är för åkare?vill du va dope och ball i liftkön välj burton eller tycker du om att åka på sköna brädor?välj salomon.Men du verkar ju kolla mer på grafiken när du väljer bräda istället för att kolla mått och flex.För mig så är det viktigast hur brädan är att åka på.</p><p></p><p>Så om valet stod mellan burton och salomon för mig så skulle valet va väldigt enkelt. Salomon helt klart. </p><p></p><p>kan rekommendera nån av salomons brädor i era serien dom är grymt bra. Kör själv på en era från förra året nu som är grymt trevlig det bästa jag åkt på helt klart.Gillar du stora skär och fart så kan jag även rekommendera en fastback som jag kört på nu i 2 säsonger med.Har några polare som kör på prospect och är grymt nöjda med den. Ser även fram emot att testa link och dom nya era modellerna i vinter.</p><p></p><p>Salomon är ju ett skidmärke som gör sjukt bra brädor. Men är du dope så är ju inte salomon värt att tänka på.men är du ute efter att ha skoj i snön så kanske du bör tänka över att börja köra salomon.</p><p></p><p>ta dig nått brädtest innan du köper bräda så blir nog valet enklare.</p><p></p><p>men om du är ute efter grafik så kanske en sims fader kan va nått för dig..lätt en av dom ballaste grafik i vinter</p><p></p><p>fridens liljor!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speciahlberg, post: 82805, member: 12122"] Personligen så gillar jag inte burtons brädor tycker kvaliten är bristande och styvheten saknas.Tycker burton är grymt överskattat. salomon eller burton? beror ju helt på vad du är för åkare?vill du va dope och ball i liftkön välj burton eller tycker du om att åka på sköna brädor?välj salomon.Men du verkar ju kolla mer på grafiken när du väljer bräda istället för att kolla mått och flex.För mig så är det viktigast hur brädan är att åka på. Så om valet stod mellan burton och salomon för mig så skulle valet va väldigt enkelt. Salomon helt klart. kan rekommendera nån av salomons brädor i era serien dom är grymt bra. Kör själv på en era från förra året nu som är grymt trevlig det bästa jag åkt på helt klart.Gillar du stora skär och fart så kan jag även rekommendera en fastback som jag kört på nu i 2 säsonger med.Har några polare som kör på prospect och är grymt nöjda med den. Ser även fram emot att testa link och dom nya era modellerna i vinter. Salomon är ju ett skidmärke som gör sjukt bra brädor. Men är du dope så är ju inte salomon värt att tänka på.men är du ute efter att ha skoj i snön så kanske du bör tänka över att börja köra salomon. ta dig nått brädtest innan du köper bräda så blir nog valet enklare. men om du är ute efter grafik så kanske en sims fader kan va nått för dig..lätt en av dom ballaste grafik i vinter fridens liljor! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
UnInc, Raven eller Shaun White?
Tillbaka
Topp