Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Union Bidningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bertan" data-source="post: 1069470" data-attributes="member: 151516"><p>Jag har både kört med union och switchback bindningar. Jag körde med union i 3 år och är nu inne på mitt andra år med switchback. Jag hade ett par union force och utgår helt ifrån dom. Toestrapen på union force var fruktansvärda och det var riktigt svårt att spänna och knäppa loss bindningarna.</p><p>Switchback fungerar <strong>just nu</strong> riktigt bra till min 154cm långa park/jibb bräda. Switchback är mycket enklare att justera då det har tool-les adjustment så man behöver inte en skruvmejsel till allt som man behöver till union. Det var någon som en gång sa att switchback redan är utslitna till utseendet efter en vecka i backen och det stämmer till 100%. Även fast de ser utslitna ut så är de inte det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bertan, post: 1069470, member: 151516"] Jag har både kört med union och switchback bindningar. Jag körde med union i 3 år och är nu inne på mitt andra år med switchback. Jag hade ett par union force och utgår helt ifrån dom. Toestrapen på union force var fruktansvärda och det var riktigt svårt att spänna och knäppa loss bindningarna. Switchback fungerar [b]just nu[/b] riktigt bra till min 154cm långa park/jibb bräda. Switchback är mycket enklare att justera då det har tool-les adjustment så man behöver inte en skruvmejsel till allt som man behöver till union. Det var någon som en gång sa att switchback redan är utslitna till utseendet efter en vecka i backen och det stämmer till 100%. Även fast de ser utslitna ut så är de inte det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Union Bidningar
Tillbaka
Topp