Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Uppdatera utrustningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 862882" data-attributes="member: 66286"><p>Ang. bräda så säger jag också Skunk Ape 169. Det hade jag lugnt köpt i år om jag inte gått på nya boots och bindningar denna säsong. Men det får du nog svårt att klämma på innan köp. Tror inte det finns några i Sverige till salu längre men Doughboy kanske kan dra i några trådar. Vill du klämma på en bräda så åk till Länna för de har en Burton Custom Flying-V 169 Wide inne. Men köp den inte för jag planerar att plocka upp den när Länna kör 90% rea till sommaren :P </p><p>Salomon Malamute tror jag också att dde har på Länna Sport. </p><p></p><p>Min åsikt om boots. </p><p></p><p>I år gick jag iaf all in för gubb-setup och köpte ett par Burton Driver X-boots. Jag provade det som fanns tillgängligt i skoväg i Sthlm som intresserade mig Burton Ion, 32 TM-two och Salomon Malamute men jag tyckte de var för mjuka. Så jag köpte ett par Driver X från Blå Tomaten. Pjäxvarning, men shit vilket stöd. Alla pratar om att brädan ska ha kantgrepp men skor och bindning spelar ju också en roll i det hela. Med Driver X kan man även plocka bort plastskenan i plösen och få en lite mjukare sko. Jag rekommenderar den varmt för gubbkörning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 862882, member: 66286"] Ang. bräda så säger jag också Skunk Ape 169. Det hade jag lugnt köpt i år om jag inte gått på nya boots och bindningar denna säsong. Men det får du nog svårt att klämma på innan köp. Tror inte det finns några i Sverige till salu längre men Doughboy kanske kan dra i några trådar. Vill du klämma på en bräda så åk till Länna för de har en Burton Custom Flying-V 169 Wide inne. Men köp den inte för jag planerar att plocka upp den när Länna kör 90% rea till sommaren :P Salomon Malamute tror jag också att dde har på Länna Sport. Min åsikt om boots. I år gick jag iaf all in för gubb-setup och köpte ett par Burton Driver X-boots. Jag provade det som fanns tillgängligt i skoväg i Sthlm som intresserade mig Burton Ion, 32 TM-two och Salomon Malamute men jag tyckte de var för mjuka. Så jag köpte ett par Driver X från Blå Tomaten. Pjäxvarning, men shit vilket stöd. Alla pratar om att brädan ska ha kantgrepp men skor och bindning spelar ju också en roll i det hela. Med Driver X kan man även plocka bort plastskenan i plösen och få en lite mjukare sko. Jag rekommenderar den varmt för gubbkörning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Uppdatera utrustningen
Tillbaka
Topp