Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Uppdatera utrustningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="riccweee" data-source="post: 862966" data-attributes="member: 119643"><p>Alltså, angående Burton debatten känner jag såhär. I korthet har dom för bred linje. med för många brädor. Om burton skulle trimma ner sitt sortiment till deras 5 bästa brädor män och kvinnor och slopa resten skulle folk snacka helt olika om Burton som märke. Om dom sedan skulle lägga ner alla gimicks och försäljningsknep så skulle dom säkert kunna vara kanske mest respekterade märket overall. However. Nu är det så att Burton är ett MEGA företag, som drivs av mestadels Pengar, och även av att driva industrin framåt. Oavsett vad ngn har att säga om Burton som företag så kan vi helt klart tacka dem för att snowboard industrin ser ut som den gör idag. Slutsats.</p><p>Om man vill köpa Burton, köp RÄTT Burton, för även om dom möjligtvist tappat mycket av sin snowboarder-snubbe själ, så vet dom fortfarande hur man tillverkar en riktigt bra bräda. Det är bara upp till köparen att utbilda sig nog att hitta fram i Burton Djungeln för att hitta en bräda värd att köpa.</p><p></p><p></p><p>så....... slut på den långa jävla rantan. Lite väl full nu, så jag kontroll läser väl imorn antar jag,........</p><p>godnatt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="riccweee, post: 862966, member: 119643"] Alltså, angående Burton debatten känner jag såhär. I korthet har dom för bred linje. med för många brädor. Om burton skulle trimma ner sitt sortiment till deras 5 bästa brädor män och kvinnor och slopa resten skulle folk snacka helt olika om Burton som märke. Om dom sedan skulle lägga ner alla gimicks och försäljningsknep så skulle dom säkert kunna vara kanske mest respekterade märket overall. However. Nu är det så att Burton är ett MEGA företag, som drivs av mestadels Pengar, och även av att driva industrin framåt. Oavsett vad ngn har att säga om Burton som företag så kan vi helt klart tacka dem för att snowboard industrin ser ut som den gör idag. Slutsats. Om man vill köpa Burton, köp RÄTT Burton, för även om dom möjligtvist tappat mycket av sin snowboarder-snubbe själ, så vet dom fortfarande hur man tillverkar en riktigt bra bräda. Det är bara upp till köparen att utbilda sig nog att hitta fram i Burton Djungeln för att hitta en bräda värd att köpa. så....... slut på den långa jävla rantan. Lite väl full nu, så jag kontroll läser väl imorn antar jag,........ godnatt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Uppdatera utrustningen
Tillbaka
Topp