Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Uppdatera utrustningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 863073" data-attributes="member: 28391"><p>Jag upplever att det är så överallt, eller har jag fel? Burton är otroligt bra på att lyckas vara både "core" och mainstream. Eftersom jag själv inte tycker att Burton gör särskilt intressant produkter så har jag ingen aning vad det beror på men de är grymt skickliga på att fånga upp åkare från början och sedan hålla kvar även de som fortsätter uppåt i pris.</p><p></p><p>Något annat intressant med marknaden i Schweiz är att Never Summer säljer nästan 1000 brädor där i år. Med tanke på hur lite folk det bor i Schweiz så är det sjukt många "high end" brädor från en förhållandevis liten amerikansk tillverkare som nästan bara gör dyra brädor. Det kanske är som du säger att de generellt har mycket pengar i Schweiz och att medelåkaren förmodligen åker rätt mycket och därför har lite högra krav på sin utrustning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 863073, member: 28391"] Jag upplever att det är så överallt, eller har jag fel? Burton är otroligt bra på att lyckas vara både "core" och mainstream. Eftersom jag själv inte tycker att Burton gör särskilt intressant produkter så har jag ingen aning vad det beror på men de är grymt skickliga på att fånga upp åkare från början och sedan hålla kvar även de som fortsätter uppåt i pris. Något annat intressant med marknaden i Schweiz är att Never Summer säljer nästan 1000 brädor där i år. Med tanke på hur lite folk det bor i Schweiz så är det sjukt många "high end" brädor från en förhållandevis liten amerikansk tillverkare som nästan bara gör dyra brädor. Det kanske är som du säger att de generellt har mycket pengar i Schweiz och att medelåkaren förmodligen åker rätt mycket och därför har lite högra krav på sin utrustning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Uppdatera utrustningen
Tillbaka
Topp