Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Uppdatera utrustningen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="garfen" data-source="post: 863254" data-attributes="member: 121863"><p>Tackar för alla tipsen. Brädorna som ni nämner verkar klart intressanta. Problemet är i första hand att det inte verkar helt lätta att få tag i. Eventuellt finns det en öppning på Undisputed, men den kostar c:a 6.500-7000 lax vilket kanske är aningen mer än vad en gubbe skall lägga på bara brädan. Har mailat Nidecker för att kolla vart man ev. hittar en Legend, men inget svar (surprise). Kommentar om Legend?. Hur som helst lutar det nog ändå åt Salomon Burner. Ingen som har något att säga om just den?</p><p></p><p>Vidare, är det någon som kan tipsa mig på styva bindningar som jag helst kan plocka upp i butik? Hur är det med Burton Castel (mest för att jag faktiskt sett dessa på riktigt)?</p><p></p><p>Ska även kolla upp Flux-tipset och vad Doughboy har för grejjer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="garfen, post: 863254, member: 121863"] Tackar för alla tipsen. Brädorna som ni nämner verkar klart intressanta. Problemet är i första hand att det inte verkar helt lätta att få tag i. Eventuellt finns det en öppning på Undisputed, men den kostar c:a 6.500-7000 lax vilket kanske är aningen mer än vad en gubbe skall lägga på bara brädan. Har mailat Nidecker för att kolla vart man ev. hittar en Legend, men inget svar (surprise). Kommentar om Legend?. Hur som helst lutar det nog ändå åt Salomon Burner. Ingen som har något att säga om just den? Vidare, är det någon som kan tipsa mig på styva bindningar som jag helst kan plocka upp i butik? Hur är det med Burton Castel (mest för att jag faktiskt sett dessa på riktigt)? Ska även kolla upp Flux-tipset och vad Doughboy har för grejjer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Uppdatera utrustningen
Tillbaka
Topp