Uppdatering: Lägenhet i Chamonix

f01dh

Ny medlem
Tja! Jag är en dålig skåning som gillar både bräda och skidor. Har fått kontakt med en kille i chamonix som har en lägenhet på 28m3 som kostar 6700+5*50 euro=64000 kr=3200 kr/mån och person. Uthyrningsperioden är från dec 1 till apr 30. Det finns plats till fyra pers så jag tänkte höra mig för om det finns något intresse. Jag har tyvärr inga polare som vill följa med mig (snyft) så jag vill ha med mig tre "seriösa" okända bummare. Hör av er om det låter intressant. Det kommer att bli skitskoj!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu gäller det! Idag ska jag bestämma mig om jag vill ha lägenheten! Kan hända att det blir en annan lägenhet oxå. Behöver nu få kontakt med alla som är RIKTIGT SERIÖST intresserade.
Hör av er igen!!!

Daniel Hansson

daniel_hansson612@hotmail.com
0701-523242

Shit har du inte hittat någon lägenhet ännu Henrik? Har typ sett ditt namn på alla inlägg som rör lägenhet i Chamonix.. Jaja lycka till iaf!:)

Tjenare.. vi är tre som är intresserade av att åka ner.. vi hade tänkt anton med det verkar bli sjukt mkt folk där iår.

Å boendet du hittat är inte så inte i helvete dyrt heller...

Jag har mail: kosmicpower@hotmail.com

maila gärna lite mer om lägenheten

Haha... låter roligt när man läser uttrycket dålig skåning =)
Jag vet ju hur du betonar det men för dom som aldrig träffat dig låter det nog lite suspekt. =)
Fattade inte att det var ditt inlägg först så jag satt o klura en stund på vad du menade innan jag kom på att det e ett av dina sköna uttryck =)
Jeje... Allt detta flummandet var mest för att hjälpa till och lyfta upp din tråd lite. Hoppas verkligen det ordnar sig med lägenheten... Hade vart gött om du kom till cham, då blir det party....

Tjenare!
Jag åker ner i början på januari.... skulle va kanon att hitta nån att bo me. Har skicka mail till dig. Hör av dig
/// Patrik

Tjena !

Vi ar 2 stycken killar som ar har nere nu och letar boende. Om ni har kvar platserna sa kan smsa eller ringa +46703353424 eller maila nahoj_joel@hotmail.com

Ha det!

Tillbaka
Topp